Varning för Dax Vax!

Hoho alla killar där ute!

Många vet redan detta men jag skriver det för er som inte vet.
Produkten som borde vara förbjuden att ha i håret, jag pratar naturligtvis om Dax Vax. Detta vax går inte att tvätta bort med vanligt shampo och knappt med diskmedel. Det täpper igen hårsäckarna så det kan sluta med att man tappar håret eller helt enkelt får raka av sig det för att det inte går bort.

Dessutom blir håret jätte stelt och ser super äckligt ut. Om jag minns rätt är det inte ens till för håret?
Jag säger bara aja baja, du vill väl inte bli skallig?



Tips på bra vax istället är de från märket d:fi. Luktar super duper gott och är skit bra. Även lanzas molding paste är helt kanon!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0