Håröm

Är ni liksom mig hårömma? Mitt hår tovar sig väldigt lätt  och det gör ju så ont att reda ut dom där förbannade tovorna. Det värsta tycker jag är när någon annan borstar mitt hår.

Då ska jag tipsa er om tangle teezer! En hårborste som reder ut håret utan att det gör ont och den skadar inte fjällskiktet. Hemligtheten är nog att piggarna inte går in lika djupt som en vanlig hårborste. Denna borste är bra för alla hårtyper samt löshår!

I början förstod jag verkligen inte vad det kunde vara för skillnad, borste som borste? Därför låg min tangle teezer hemma och skräpade i drygt ett år. Men när jag väl började använda den blev jag kär direkt! Har aldrig varit så skönt att borsta håret. Ett stort plus är att den är jätte enkel att rengöra! :)



Finns i många olika färger, kan köpas på bla eleven.se för 159 kr, men helt klart värt det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0