Keune - So Pure

Tänkte tipsa om Keunes relativt nya serie So Pure. Dessa produkter är helt naturliga och fria från parabener & sulfater. Alla produkterna innehåller dessutom arganolja, färgsäkra och fungerar för alla hårtyper. Sulfatfria shampoon brukar inte löddra speciellt bra, men dessa innehåller cocosolja (om jag minns rätt) som löddrar superbra! Även förpackningarna är gjorda av nedbrytbart material.

Jag tycker att dessa produkter är helt fantastiska som dessutom vårdar håret! I början tyckte jag inte alls om lukten, men nu älskar jag den. De luktar fräsht och lite skogigt haha :) För att läsa mer om specifika produkter finns de här!


                                                                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0